Giveaway

Gata m-am apucat de concurusuri ca mama nu mai vrea sa-mi cumpere carti, deci tre’ sa le obtin altfel…

http://walking-on-letters.blogspot.ro/2012/10/autumn-giveaway.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+WalkingOnLetters+(Walking+on+Letters)

Walking on letters organizeaza un giveaway cu niste carti care arata asa interesante….si semne de carte care o sa le adaug, daca o sa castig,  la colectia de semne de carte din care nu folosesc decat unul sau doua, dar de care sunt foarte mandra, o sa o prezint intr-o zi, cateva sunt rare.

Rya

5 gânduri despre “Giveaway

  1. :)))) mie nu imi mai pasa de mult timp de ce zice maicamea in legatura cu asta, si asa nu o intereseaza ce fac pe net :)))) dar m-am implicat si eu mai serios acum vreun an cand deja pasiunea mea pentru citit a devenit un minus la alte venituri :))))))

      • :))))) mda, si mama era la fel, mai ales cu ce scriam cand m-am apucat prin a 6 a. frate, deci pur si simplu isi baga nasul in caietele mele!! pana cand am pus piciorul in prag. acum nici nu mai imi pasa daca se uita, sunt mare si trebuie sa realizeze asta.si totusi….inca isi baga nasul in conversatiile mele de pe mess :)))) firar, are impresia ca toata lumea cu care vorbesc e un baiat de care imi place :))))

Deci...ce parere ai?

