Battle of crushes :)

Ce mai faceti dragilor? Stiu ca n-am prea intrat, dar sper sa se schimbe situatia saptamana viitoare, deci sper ca o sa am mai mult timp de scris (si de citit ca tot ce am citit in ultima vreme au fosta caietele de geografie, istorie si fizica, deci al cincilea volum din Vampirii din Morganville se simte neglijat). Astazi va prezint ceva ce mi-a captat atentia. Un proiect la care si-au unit fortele blogurile Aripi de Hartie, Addicted to books si Alexandra’s library. Ne pun la incercare cu o provocare la care cititorii –  de fapt cititoarele, trebuie neaparat sa raspunda, e foarte greu, pentru ca trebuie sa ordonam intr-un top iubirile noastre din carti. IAta prezentarea de pe unul din bloguri:

 

” Ştim că nu suntem singurele care suspină după Jace, Will, Patch (..şi lista poate continua :D), şi fiecare dintre noi, oricât de rece ar fi toamna asta, tot ne mai ajunge un personaj la inimoară şi ne încălzeşte cu iubibilitatea lui. Şi aici vorbim de cum-se-poate-să-nu-l-adori-Dimitri, durul-sensibil Four, latino-lover-ul Sam şi mulţi, mulţi alţii. Şi, pentru că îi iubim aşa mult, ne-am gândit la un tur în care să… ei, bine, să îi celebrăm😀
Turul Battle of the crushes se va împărţi în mai multe etape. În prima etapă, adică prima săptămână, se vor alege băieţii care ne vor onora cu prezenţa în turul nostru. În a doua etapă, se fac înscrierile de bloguri: atâţia băieţi vor fi, atâtea bloggeriţe îi vor reprezenta şi aşa, în celelalte etape, bloggeriţele noastre îşi vor folosi charisma într-o postare care să îi reprezinte pe băieţii noştri dragi. Aşadar, se vor duela, pe rând, până în marea finalăăă *vocea tipului cu THIS IS  SPARTAA!*”
Si acum si topul meu – chiar trebuie sa ma apuc sa fac comparatia aia intre ce baiat as alege eu si ce aleg (oarbele) protagonistele – care unele l-ar putea banui…

3 gânduri despre “Battle of crushes :)

  1. wow wow wow… deci, scuza-ma theo, dar eu in momentul de fata nu prea am inteles-scuze, dar sunt cam grea de cap… deci, ce ar trebui sa facem noi??? asa, pe romana, pentru ca as vrea sa particip-vreau sa particip la tot ce are legatura cu AV si VdM, doar ca nu prea am inteles-imi explici si mie, te rog????

Deci...ce parere ai?

