15 STW + intarziata, ca de obicei

Bine, nu mi-am facut treaba😦 e doar vina scolii. M-a tinut in teste, in ascultari, in note (cam putine, parerea mea, dar e vorba de 4 de 10 si un 9 soooo….) si am avut o ciudata vointa de fier sa ma tin departe de internet (ma refer la partea de internet care-mi place ca am cautat mai mult de 30 de referate la romana si lectii la chimie…partea proasta cand faci de serviciu…trebuie sa recuperezi pe urma) ). Iar am inceput cu explicatiile. Oricum, am reusit sa obtin o pauza si sa scriu asta inainte sa ma apuc de romana si de invatat la geografie si asta e tot ce pot sa scot pe moment,15  STW, ca am vazut ca iar e cam tarziu,  tin sa mentionez ca sunt geloasa pe Lexy ca reuseste sa tina pasul cu scoala si sa si scrie .

10.Rivalitatea poate avea mai multe sensuri.Poate fi ura pentru ca povestea pe care ai citit-o e mult mai buna ca a ta si stii ca tu nu ai sa scrii niciodata atat de bine, si poate fi scanteia aceea micuta ce te impulsioneaza sa muncesti pentru a ajunge si tu la fel de bun. Povesteste-ne despre sentimentele tale atunci cand citesti o poveste cu adevarat buna.In care categorie te incadrezi? Ii spui scriitorului ca e bunicica doar pentru a nu-i da satisfactie sau ii recunosti meritele pentru compunere?

Ei bine, nici nu mi-a trecut prin cap ca ar putea exista persoane care sa lase comentarii rele din rautate…sau poate e in firea mea sa fiu amabila cu cei pe care nu-i cunosc – poate sunt de treaba, poate ma pot ajuta si ei pe mine, poate avem subiecte comune de discutie, poate putem fi prieteni – deci nu am fost niciodata genul „gelos” pe creatia altcuiva. Am eu o multime de defecte, orgoliu, posesivitate(adica alt tip de gelozie, de genul iubitul meu e al meu :)) ) dar nu cred ca am facut vreodata un comentariu in care sa nu cred intr-adevar. Poate mi-a fost ciuda un pic ca cineva scrie mai bine sau are mai multe comentarii, chiar m-a deranjat cand am vazut cate un fic scris foarte prost – vorbind din punct de vedere gramatical, cel putin, din punct de vedere literar…depinde de gusturi, „gresit” si „corect” nu sunt notiuni bine definite in literatura – care avea multi fani care ridicau in slavi acea poveste si m-ar fi mancat limba sa-i spun ceva de dulce scriitorului sau acelei forte supranaturale care controleaza cititorii de pe bloguri ca nu-mi trimite si mie asa multi, dar mereu m-am gandit, cum m-as simti eu sa primesc un comentariu pentru ceva ce nu controlez, adica scriu atat de corect si artistic cat pot.

Deci n-am facut asa ceva, eu dau, sper, comentarii care sunt adevarate, sau nu dau deloc.

Va pup, ma duc sa invat la Geo ca dau test (si Teza peste vreo luna jumate’)

Rya

9 gânduri despre “15 STW + intarziata, ca de obicei

  1. ohoo si cica are putine note!! Asa eram si eu intr-a 8 a, luam note de 10 atat de usor…. sa-ti zic ce note am eu acum: am un 10 la romana *muhahaha* pentru referatele frumoase si dictia foarte buna – aparent, peste jumatate de clasa are probleme grave la citit, soo…- am un 10 la religie – unica din clasa, si chiar nu inteleg de ce, eu am mari probleme cu religia, sunt o fire foarte contrariata privind aceasta tema, dar testul a fost mai mult logic si inventiv – am un 7 la bazele restauratiei – se pare ca unii oameni nu stiu sa dea 5 sutimi de la ei, eu avand 7.45….las ca ma razbun eu mai tarziu – am un 6 la engleza – de la testu initial de 4 pagini din care am facut doar jumate, slava cerului ca erau corecte alea care le-am facut, si se pare ca profa are ceva cu mine, ca doar la 2 copii a trecut notele, aia care o luat peste 5. cica 6 ar fi o nota onorabila..pe dracu.
    Abia astept sa vad ce nota am luat la logica la test, oricum stiu ca am luat 10 :))) prea faina materia asta.
    si totusi reusesc sa tin pasul si cu blogul si sa mai si citesc. ma axez mai mult pe materiile dificile, la restul prind din clasa, e mai mult logica, si cum e materia mea favorita…🙂

    • Bine, eu ziceam comparativ cu anul trecut :)) nu stiu cum e prin alte parti da’ la noi se dau teste in prostie, noroc ca nu’s eu ultimu’ amarat la scoala :)) Si eu abia astept logica, sunt sigura ca o sa-mi placa🙂 si la religie am aceeasi problema, la tot ce spune profa eu ma revolt (desi n-am curaj sa zic tare ca iau nota mica – e genul de crestin convins, fanatic poate si se asteapta sa fim la fel )

      • stiu!! asa aveam si eu la generala, firar! a fost fosta profa de mate a mamei, iar atunci ca profa de religie pt mine a fost groaznic, nu accepta nici o parere in plus fata de ce zicea ea, si cand ziceam ceva nu ne baga in seama :)))) phai, si eu am dat teste la toate materiile, si surpiza, saptamana viitoate o sa am teste in fiecare zi :))))

        • mai bine decat 2 teste/ascultari in aceeasi zi :)) eu asa am maine, probabil poimaine si sigur raspoimaine (alt test la mate si …latina :)) cum sa asculte cand noi abia stim 10 cuvinte :)) si azi am avut test deasemenea da am luat 10 (Victorieeeee!!!) :)) Profesorii ar trebui sa-si dea seama ca avem nevoie sa mancam si sa dormim pe langa scoala, teme si invatat

        • mda, fiecare vrea sa invatam la obiectul lui dar…firar, avem in total vreo 15 obiecte, e greu sa te mentii in forma la toate.
          phai, si eu am maine fizica, si nu mi-ami facut tema :)) pe bune, nu am nici o idee….si chimie, mama, urasc chimia, sau mai degraba il urasca pe prof :)) si mda, mate cu diriga, dar cu ea e alta problema, trebuie sa iti povestesc odata🙂

        • Eu as zice ca (virgula) cu toti profesorii e o problema, de exemplu eu imi pun la romana o mare intrebare: de ce nu ne lasa sa ne alegem noi singuri lecturile si ne dau ei limita de pagini (adica minim, ca maxim nu e nevoie ca oricum restul n-ar citi o pagina in plus, dar eu citesc toata cartea daca-mi place si ce as fi fraiera sa nu profit sa o pun pe mama sa cumpere toate cartile care-mi plac ca ma pune profa sa le citesc lecturi de vacanta?!), ca oricum peste 20 de ani nu se mai face Baltagul, ar trebui sa invatam ce prinde acum si cum altfel daca nu prin ce citim chiar noi, mie nu mi-a placut deloc Sadoveanu, n-o sa-mi placa niciodata, prea mi se pare ca scrie ca si cum ar scrie unor mosi si babe, iar noi nu suntem babe, nu? Stilul ala usor, simplificat, ca si cum ar putea folosi cuvinte mai grele (sau normale, as zice eu) dar crede ca nu intelegem…pe deasupra cu cuvintele alea populare de ma simt ca atunci cand ii povestesc lu’ strabunica ce e aia Delf sau Olimpiada :))

        • :))) corect, ar fi bine, dar mai ales daca ar fi cu adevarat obligatorii, sa ne dea fise de lecturi cu carti sugerate de noi. asa da, mi-ar cumpara si mie🙂

        • pai da, daca as merge la tata si i-as zice ca imi cere 20 de carti pt scoala, 20, poate 21 sa se asigure ca e bine, mi-ar lua :)) Mama ar incerca sa ocoleasca, sa vorbeasca cu profa sa vada daca-i asa…dar tata…asa a zis asa facem :))

Deci...ce parere ai?

