Concurs si…hapciuu!

Sunt racita!!! Rau!!! Eu as sta toata ziua in pat cu vreo doua carti bune, daca tot n-am reusit sa ma apuc de recenzia la Vampirii din Morganville macar sa termin cele 7 volume…., dar mama nu…”Mergi la scoala! Cum sa lispesti?! N-ai zis ca dai test la geografie si istorie? Tocmai la materiile la caren dai teza?!”, mama, ca sa stii singurul lucru bun cand esti bolnav e ca nu mergi la scoala, eu de ce sa nu am parte de singurul lucru bun? Ca asa vrea mama…

Asa, deci printre ceaiuri si Terafluuri am dat peste un concurs pe Booktown Lover: Halloween Giveaway si ma bag si eu!! 

http://booktownlover.blogspot.ro/2012/10/halloween-giveaway.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+BooktownLover+(Booktown+Lover)

Asta e primul concurs cu premiu care nu e carte electronica la care particip, ca in sfarsit ma lasa mama – femeia asta ma controleaza permanent!!!! 

Cam atat, nu mai promit nimic ca deocamdata ma doar capu asa tare ca abia vad ecranul, tot ce stiu e ca jumatate din capitolul 3 Din vina Mortilor este gata. 

Rya

Deci...ce parere ai?

