Palavrageala de luni + Multumesc Lexy!!!!

Multumesc Lexy!!! Serios, nu credeam sa fiu premiata vreodata pentru vorbarie :)) deci iti sunt foarte recunoscatoare, e genul de chestie „o data-n viata” :))  Multumesc pentru cele doua carti!!!

Asa…

Stiti momentul ala idiot cand luni dimineata realizezi ca in timpul weekendului nu ti-a facut nicio tema? Ei bine, e al naibii de enervant.

In primul rand ca din 20 in 20 de secunde verifici ceasul. Apoi lucrurile evidente:  cui ii mai pasa de caligrafie? cine se mai gandeste la cata coerenta au propozitiile? cine are timp de scris corect?

Asa, cu temele mele scrise pe fuga m-am prezentat azi la donsoara scoala…Si ca sa vezi…! Test la biologie. Si n-am stiut nimic! NIMIC! Si se trecea in catalog…vestea buna? Am copiat tot! Nu mi-a scapat nimic nici din caiet nici de la colega.

La romana: stupoare. Portofoliile. Normal ca am primit o predica lunga si ne-a pus ca pe aia de clasa 1: scrieti 10 randuri cu „De adus portofoliul la Lexic”. Si la mate dai cu piramidele. Ma chinui juma’ de ora sa fac o piramida triunghiulara sau cum i-o zice si apoi le fac pe cea patrulatera si hexagonala in 10 minute…

Si apare Lexy sa-mi infrumuseteze ziua…! Merci mult pentru carti! Ma pun pe lecturat serios.

(Cea mai scurta palavrageala, nu? N-am avut prea multe intamplari…)

 

Deci...ce parere ai?

