15 STW 8

8.Toti am inceput de undeva.Unii scriam pe caiete inca din clasele mici iar altii abia au descoperit scrisul si au sarit direct la pagina de word.Tu cum ai inceput sa scrii? Povesteste-ne ceve despre prima ta interactiune cu stilou si pagina de caiet/tastatura si pagina de word.

Cam intr-a cincea am inceput sa scriu. E foarte ciudat pentru mine cand imi dau seama ca au trecut deja 3 ani, am avut vreo 4 bloguri si acesta e singurul supravietuitor al tornadei mele de entuziasm. Am mai tinut unul pentru6-7 luni dar acesta are deja peste un an si cand ma uit peste primele pagini, am mai avut o poveste de-ti venea sa razi cat de naiva era si cat de copilaroase erau toate personajele. Pana si  Prin Paranormal cred ca e cam imatura – rezultatul momentelor in care ma fortam sa scriu chiar daca n-aveam ce scrie de fapt.

Singurele de care sunt destul de multumita sunt O flacara in noapte (exceptie  1-2 capitole de care n-am fost incantata de cum au iesit) si Din vina mortilor de care ma declar mandra in momentul de fata.

Intr-a cincea descoperisem fanficurile. Citisem vreo 30 din cele Twilight si nu aveam rabdare cu cele care nu le aveau ca personaje principale pe Bella si Edward. Imi place, din cand in cand, sa stau sa-mi aduc aminte cat de schimbata, cat de copil eram – nu ca acum as fi vreun adult extrem de serios si matur. E doar faptul ca fusese acea isterie, acel val de fani innebuniti care ma cuprinsese si pe mine si mi se parea totul atat de important si chiar ca intreaga lume ar trebui sa fie adepta vampirilor – ma rog, adepta lui Edward. Si imi aduc aminte cu cat entuziasm vorbeam despre carti si despre ficuri si cu cat patos aparam cartile si filmele din seria asta cand gaseam pe cineva care le critica.

Prima dat cand am scris…am scris trei caiete din acelea mici pline cu o povestioara alambicata de cand a plecat Edward spre binele Bellei.

Acum le citesc si ma bufneste rasul, dar cand scriam la ele ma simteam asa matura si asa superioara fata de ceilalti…Nu sunt genul care se apuca orbeste sa faca ceva, fara sa stie cum se face de fapt. M-am apucat de ficul ala dupa ce citisem o multime de alte ficuri si realizasem ca unele sunt mai bune decat altele si din ce motive imi placea unul mai mult decat altul. Astfel ca am avut ceva idei despre cum ar trebui sa scriu dar eram intr-o perioada in care ma dadeam pur si simplu in spectacol, faceam mai mult decat era necesar si exageram cu totul: replicile, actiunea si personajele. Nu realizasem un lucru foarte important, ca sa poti sa ai o intriga aveai nevoie de o problema, iar avand in vedere ca nu era genul de siroposenie plina de regrete si de sentimente – pentru ca nici atunci si nici acum nu pot sa agreez cartile fara actiune – imi trebuia o problema care sa-i puna in pericol. Iar Bella a mea era ceva de genul…”fiinta perfecta” stia sa faca de toata, reusea sa rezolve toate problemele si era cea mai puternica din poveste, deci cum ar fi trebuit eu sa gasesc o cale sa o pun in incurcatura? Din cauza asta n-am mai continuat. Apoi m-am apucat de Prin Paranormal si din nou, imi vine sa rad cand citesc unele capitole iar.

Va las cu o melodie pe care pur si simplu o ador, ii iubesc vocea:

2 thoughts on “15 STW 8

Deci...ce parere ai?

