Despre niste ceva-uri

Buna dragilor!!

Am postat ceva mai devreme o noua recenzie, cred ca o sa scriu mai mult recenzii acum cu scoala ca am vreo 10 care ar trebui facute dar la capitolul „Neaparat” sunt 2 si in plus, stau cam prost cu inspiratia si-mi ia mult sa fac continuarile. In schimb am in cap un one-shot destul de interesant, cred eu. Dar, ma rog, ar fi primul meu one-shot, deci nu stiu ce sa zic…sa-l scriu, sa nu-l scriu…

Oricum, cred ca ati remarcat categoria „Biografii” acolo sus, m-am gandit sa pun din cand in cand biografiile  unor scriitori, persoane importante sau de cultura, dar as vrea sa fac asta de zilele lor de nastere deci mai intain trebuie sa-mi fac o mini-baza de date cu zilele lor de nastere si asta imi va lua o saptamana poate doua, iar apoi incep sa postez.

Inca ceva, ati vazut ca am schimbat – din nou – aspectul blogului. Stiu, stiu, sa ma hotarasc odata, dar ce sa fac…oricum, am reusit in sfarsit sa fiu pe deplin multumita de cum arata deci cred ca asa ramane. Tot ce am schimbat la fundal a fost nuanta centrului, am cautat sa o fac sa fie mai calda, mai draguta si am adaugat in dreapta jos o imagine cu o vrabiuta pe o creanga inflorita, e prima data cand fac eu singura un fundal ca asta, deci sunt mandra :)) Problema nu era fundalul, problema era faptul ca nu-mi mai apareau anumite categorii sus acolo deci trebuia sa schimb tema si pana am fost multumita am schimbat vreo 15. Si uite asa m-am intors, la propriu, de unde am plecat adica la tema asta. Cu ea am inceput si tot la ea ajung. E cea mai practica.

O sa mai scriu un post despre un serial pe care eu il ador (si stiu ca si lui Lexy ii place) pentru ca a fost premiera sezonului 2 acum 4 zile si eu n-am stiut…serios, trebuie sa-mi notez de acum totul in calendar.

Theo Rya

Deci...ce parere ai?

