Recenzie – Patimi de sucub – Richelle Mead

Ok, bine, ma apuc de recenzie la a patra carte din Georgina Kincaid. Stiu ca a trecut mult, am ramas si in urma cu povestile si toate alea, dar sper ca ma intelegeti, profesorii mei fac din tantar armasar si spun ca, clasa a opta e ca sfarsitul lumii, doar ca noi trebuie sa fim oamenii minune care supravietuiesc. Astfel ca ne-au dat teme peste teme.

Deci, v-am spus,  Patimi de sucub este al 4-lea volum din seria Georgina Kincaid.

Sinopsis:

PATIMA ATINGE COTE MAXIME…

Georgina a fost un sucub foarte, foarte rău…
Dar în ultima vreme, din cauza despărţirii de scriitorul de succes Seth Mortensen, a devenit atât de nesuferită, încât Jerome, arhidemonul zonei Seattle, decide să o „detaşeze” trimiţând-o unui rival – dar şi punând-o să joace rolul de spion pentru el. Exilul în Nordul îngheţat – mă rog, în Vancouver – şi faptul că îl lasă pe Seth în braţele noii lui iubite sunt destul de greu de suportat. Apoi, Jerome este răpit şi, în mod misterios, toţi nemuritorii din subordinea lui îşi pierd puterile. Iar Georgina, mai nou muritoare, trebuie să-şi salveze şeful şi să afle cine i-a jucat pe degete – altfel se va dezlănţui iadul pe pământ…

Ok, pot sa ma plang un pic? Nu pricep, sinopsis-ul este asa de mic…si la asta, si la a treia si la a doua…la prima si a cincea e acceptabil. Dar m-a prins intr-un suspans, groaznic!!! In  volumul al treilea zicea ceva de familie, de un copil al ei cu un strain misterios, era o viziune, stiti? Si cand am vazut ca scrie ca de vine muritoare tot ce am putut zice a fost: „OMG!!! O sa aiba un copil cu Seth, OMG!! ”

Dar, bineinteles, ca n-a fost asa. Ei bine, cartii asteia ii dau un plus imens din cauza…pa-pa-pa-pam! Roman!! (A sunat mai bine in capul meu)Il iubesc pe tipul asta!! Si cum Seth s-a purtat urat cu Georgina si a devenit iubitul lui Maddie si etc, am devenit instantaneu Team Roman.

Asa, dar inainte sa apara el, Jerome o trimite pe Georgina (care-i intr-o relatie cu Dante) la Cedric, Canada, mai exact. Trebuie sa se ocupe de un grup de satanisti ciudati si pana la urma nu rezolva treaba caci la un moment dat, intorcandu-se in Seattle, devine om. Si Jerome e disparut. Si cum sa nu inceapa ea cautarile, ca de obicei, detectivul Kincaid incearca sa dea de el. Si se baga in mai multe belele cu demonite suparate si salvatori misteriosi, care (avusesem o presimtire de la inceput si acum nu ma pot abtine sa nu va spun si voua) se intampla sa fie Roman. Si uite asa Georgina ca om il face pe Seth s-o insele pe Maddie si ii pangareste sufletul – sau ceva de genu’ – si intre timp il cauta pe Jerome si da de el ingropat in nisip – marele Jerome rapus de nisip – bine nu de nisip dar  mi-a placut cum suna.

Asa, ce NU mi-a placut. Seth se intoarce la Maddie. Si o cere de sotie. (Fuuuuuuuck)

Cam atat.

Ce mi-a placut: Roman, faptul ca Roman ramane, faptul ca Roman va sta in apartamentul ei, faptul ca Roman o salveaza, faptul ca…v-ati prins, orice e legat de Roman. Asa si mi-a placut ca la sfarsit a aparut o parte din viziunea aceea de care v-am spus, mi-a placut ca Jerome a fost destul de dragut sa il lase pe Roman sa ramana. Mi s-a parut dragut si ca Dante ii facea cadouri Georginei, chiar daca el l-a…stati, nu va spun! A fost baiat rau, mai rau decat normal. Asa si din cele doua demonite ale lui Jerome ramane doar una, personal, imi placea oricum mai mult de cea care a ramas. Altceva, nu cred ca mai e important si dupa spun prea multe.

Citate:

„Ai asteptari prea mari de la talentele mele de spioana”

„Sa stii ca am dat cu Scotchgard pe el (produs de protectie impotriva petelor) a continuat Peter si, judecand dupa glasul lui, ai fi zis ca ma provoaca sa mai vars ceva.”

„Nu pot sa cred ca ai face asa ceva, a spus Cody

-Ce, sa lucrez pentru Cedric?

-Nu. Sa te duci in Canada si sa nu ne aduci si noua ceva de la Tim Hortons (lant de magazin de gogosi in Canada, foarte cunoscut).”

Nota 3/5

3

_________________________________________________________________

Ok, fetelor, dupa secole am adus si recenzia asta in colectie🙂

Incerc sa termin Din vina mortilor II zilele astea.

2 gânduri despre “Recenzie – Patimi de sucub – Richelle Mead

1. bineee…. recenzi a fost interesanta-si m-a facut sa vreau sa o citesc-atunci cand acestie chestie care cand vrea ea-in timpul pedepselor sau ma stiu eu ce-se dilata, sau in timpul testelor, cand stai sa citesi o carte interesanta, se contracta de nu se poate-adica timp…. dar totusi, spre inceputul scolii-in a doua zi de scoala mai precis am terminat si eu sacrificiul final, si practic mor de curiozitate sa gasesc si eu p recenzie de calitate pe aceatsa tema-cu citate, cu parere cu tot tacamul, si tot nu gasesc, mare lucru, dar in fine, vroiam sa te intreb-ai citit academia vampirilor??? si daca ai citit , o sa poti sa faci recenzie si acolo-nu de alta dar pare ca te descurci destul de bine la asa ceva si daca nu… ei bine iti recomand-desti avand in vedere ca esti team adrian (eu sunt team dimitri)… tind sa cred ca ai citit… in fine, scuze daca sunt pisa sau nu-ti respect timpul personal, dar abia astept capitolul urmator de la o flacara in noapte, desi, ar trebui sa-ti spun ca fiind in clasa a 8 ar trebui sa te preocupi de testarile natione-care nu sunt cine stie ce sfarsit al lumii- spune doar o muritoare care a treucut prin ele vara trecuta, deci… in fine week-end placut si… am duc la din vina mortilor!!!!

2. 🙂 Stiu, imi permit sa mai stau pe laptop pentru ca nu am chiar atat de mult de lucrat, am note mari si premii la concursuri, deci le cam am cu scoala🙂 oricum, am mai putin timp ca anul trecut ca fac mai multe pregatiri, dar nu pot sa renunt la scris, desi trece pe planul 2, da am citit academia vampirilor, dar deocamadata am alte doua carti la care ar trebui sa fac recenzie si abia apoi ma apuc de ele, vreau sa le fac la rand. In plus le-am citit la inceputul verii deci trebuie sa le mai rasfoiesc un pic
    Merci de sfaturi, scoala e pe primul loc, normal, dar mai am si timp liber, din moment ce n-am asa mare nevoie sa tocesc, deci pot sa scriu🙂