…WTF?

Ok, nu vreau eu sa ma dau mare ca as scrie zilnic, sau ca ma tin de TOATE promisiunile sau ceva, dar m-au invadat mesaje de genul „Nu voi mai scrie”, „Nu mai am timp si de asta”, „Nu voi reusi sa mentin blogul activ deci il inchid…”. Pe bune, WTF? A venit sfarsitul lumii, sau ce? Nu poti scrie acum, nu nimic, te asteptam peste 10 luni, ca doar nu uitam noi cu una cu doua un blog care ne-a placut. Intr-adevar, regretam pauza, suntem tristi etc etc, dar noi tot acelasi newsletter il primim daca postezi ceva. Poate, cine stie?, iti vine inspiratie si-ti faci timp pentru copilasul ala mic (a se citi „blogul ala mic”) dar asta nu inseamna ca daca n-ai timp de el il omori (a se citi „sterge”), poate-l dai spre adoptie (a se citi…nu stiu, ceva de genul a imprumuta) dar nu-l arunci ca pe o papusa dupa ce te plictisesti de ea.

Ok, asta a fost mini-protestul de azi (v-am mai spus ca am eu o razvratire in mine) si vreau sa va spun ca eu nu renunt la micuta mea, chit ca nu o sa mai am asa multa grija de ea, v-am demonstrat ca nu am uitat sa mai trec pe aici chiar daca m-au inchis dictatorii in purgatoriul ala nenorocit de 6 ore, dar am facut rost de hainute noi si m-am straduit sa le fac sa fie frumoase si sa se potriveasca cu tema, deci eu incerc sa fiu activa, mai strecor 10-15 minute de scris prin orar, mai notez vreo idee pe caietu’ de istorie, mai scriu cate un rand-doua prin caietul de franceza – azi m-a certat profa ca a gasit o secventa din „Din vina mortilor” pe acolo – si mai incerc sa tin pasul. Cu totii suntem mai ocupati, nu mai stam 16/24 pe laptop ca trebuie sa rezervam cam 10 ore scolii (cu tot cu teme) dar mai sunt pe acolo minutele de care sa profitam, in plus, cititorii ca voi au si ei scoala/liceu etc si nu pot sta nici ei tot timpul pe aici, deci trebuie sa ne intelegem unii pe altii.

Deci, asta a fost predica!! Eu am 3 recenzii de facut si sper sa le fac saptamana asta, dar ma ucide noua profa de mate (26 de probleme pana miercuri!!!)

Theo Rya

3 thoughts on “…WTF?

Deci...ce parere ai?

