15 STW !!!

5.Ce parere ai despre cei care cersesc comentarii? Care lasa la sfarsitul capitolelor note cu ” atunci cand se vor aduna n comentarii voi pune continuarea” Sau ”inchid blogul pentru ca nimeni nu comenteaza ceea ce scriu!” Esti de acord cu modul lor de a forta oamenii sa lase o parere? Tu ai mai citi povestile cuiva care lasa asemenea mesaje, stiind ca poate va trebui sa astepti cateva saptamani pana se vor strange numarul respectiv de comentarii ca sa poti citit continuarea?

Sincer, am mai citit povestea chiar daca autorul scria asta la sfarsit. Dar de regula nu comentez la astfel de „note” . Chiar daca ar putea sa dureze mult pana sa primesc continuarea, nici nu mai citesc eu asa multe ficuri acum, la inceput le selectam doar pe cele complete, iar acum urmaresc vreu 6-7 ale caror autori nu scriu asa ceva. Mi se pare josnic din pricina faptului ca arata clar ca tot ce vrea respectivul e sa fie laudat de ceilalti, bineinteles ca nu ma deranjaza sa spuna la sfarsit „Comentati si spuneti-mi ce nu va place” sau „Ce parte v-a placut? Ce nu v-a placut?” lucruri de genul asta, pentru ca e vorba de parerea cititorului, nu asteapta sa-l ridicam in slavi, oricine imi citeste povestile, stie ca mai am momente in care ii rog sa-mi spuna parerea lor si nu ma supar cand imi dau sfaturi si sugestii.

Hey! Am scris si eu unul scurt!!!!

 

Deci...ce parere ai?

