Noi anunturi, scuze, spoilere si STW – 3

Hey fetelor!!! Stiu, stiu, n-am mai scris de mult! Despre asta voiam sa si vorbim.

Deci a inceput scoala, cum va spuneam, am un orar foarte naspa si multe profe noi (de care am uitat sa mentionez) deci, desi oricum scriam eu mai incet, va rog sa fiti mai rabdatori un pic, sper sa le aduc – capitolele – cu aceeasi frecventa de pana acum. Momentan tot ce merge bine e Din vina mortilor la care scriu de zici ca din asta traiesc – poate candva asa o sa fie, dar as fi dorit sa le aduc in aceeasi zi cu O flacara in noapte, iar la Again and Again inca rasfoiesc hartiile si notitele dupa planul povestii pe care il facusem, am cam uitat de la ce era titlul dar stiu ca de la capitolul 16 in care…nu mai stiu ce se intampla, deci trebuie sa stau sa caut in ce directie merge povestea.

La O flacara in noapte, am fost cam stresata ca nu-mi iesea o parte ca nu-s obisnuita sa fiu foarte sentimentala si nu prea ma descurc la scenele romantice *spoiler* sau sa descriu sentimentele pentru un demon. :)) Nu va faceti griji, trebuie sa ma descurc eu ca mai am multe din astea!

La Din vina mortilor mi-e mai usor ca n-am ajuns in partea cu romantismul inca🙂, *spoiler* fiti linistite ca e si acolo – ca sa nu ma acuze nimeni ca scriu ca in alta poveste, n-am citit Naluca si naucul, deci nu stiu ce e in poveste, dar dupa coperta e tot cu fantome, nu?

Si acum 15 STW !!!

3.Dezvaluie-ne sursa inspiratiei tale.Majoritatea ne inspiram de undeva si vrem sa stim de unde vine aceasta ”inspiratie” pentru tine. Cum o canalizezi pentru reliza continuarile povestilor/ficurilor tale?

 

Inspiratia, pai eu cu inspiratia stau prost, nu v-am mai spus?! Bine, cand am nevoie neaparat de inspiratie incep si citesc. Da, citesc, pentru ca citind mult de-o data aflu despre ideile autorului si-mi vin pur si simplu pe parcurs alte idei: cum as continua eu ceva ce a spus, ce as fi facut, ce ar fi trebuit sa se intample din punctul meu de vedere…cred ca motivul, sursa mea de inspiratie daca vreti, este tocmai faptul ca am vrut sa am propria poveste, exact pe gustul meu iar cand citesc imi aduc aminte de motivul asta si pur si simplu ma impinge sa scriu. Nu pot sa le separ unul de altu: scrisul si cititul, pentru mine vin la pachet. Cand scriu si am impresia ca n-am scris bine, ma pun iar pe citit, dupa ce citesc si imi alimentez ideile cu nemultumirile pe care le am eu fata de poveste, alteori chiar cu unele lucruri care mi-au placut si care ma ambitioneaza sa scriu si eu la fel de bine- si inspiratia mai vine din dorinta de a scrie si de a uimi, pur si simplu vreau sa fiu originala deci nu ma chinui sa storc propozitii de unde nu-s, cand nu-mi vin cuvintele natural ma refugiez in lectura (si in ultima instanta in teme) si de acolo pur si simplu ma prinde cheful ala ciudat de a povesti, si va povestesc voua!

Deci fetelor, bafta la scoala, eu ma apuc de Vampirii din Morganville ca deocamdata n-am teme si n-am chef sa citesc la fizica (T_T) si sper sa va aduc capitolele in zilele astea, dar va rog nu aruncati cu pietre daca nu reusesc! In weekend le aveti, sigur!

Theo Rya

15 gânduri despre “Noi anunturi, scuze, spoilere si STW – 3

Deci...ce parere ai?

