Ultimul an in purgatoriu!!!! Ok, nu e chiar atat de rau.

Buna fetelor!!! Ce faceti, cum v-ati impacat cu ucigasa timpului liber, scoala, asa in prima zi? La mine n-a fost nimic spectaculos, mai ales ca lenea m-a obligat sa dorm pana dupa deschidere si n-am venit decat la 12, cu toate clasele gimnaziale. Sunt a opta oameni buni!! Tot anul traiesc cu frica in san ca nu reusesc sa iau cat imi trebuie la examene!!!Dar nu-i bai ca am nebunii de la mine din clasa sa ma faca sa-mi dau seama ca sunt altii mai rau ca mine :)) si datorita lor am de ce rade.

Imi place fata lu’ asta micul, jur ca aia de clasa a cincea aveau aceeasi moaca

Acum rad si eu ca suntem cei mai mari, dar inaltimea mea imi taie din elan. V-am zis ca-s foarte mica? Am 1,55 si ma enerveaza cand se iau oamenii de mine…ce vrei nene, daca atata sunt?! Si am si renuntat la tocuri si singura care mi-a spus ca m-am mai inaltat a fost diriginta, cred ca din complezenta sau ceva :)).

404002_10151043950286840_1637474982_n_large

Bineinteles ca pe usile scolii ne-am imbulzit toti de zici ca ne si place in ea, mai trecea cate un elev din clasa a cincea si noi radeam de ei ca erau micuti (erau cu un cap mai mici pana si decat mine!) si ne priveau inspaimantati si noi radeam mai tare.

Conversatiile cu cei din alte clase au avut loc scurt si la obiect, cu fete plictisite sau posomorate – dar apoi ne intorceam la propria clasa cu gurile pana la urechi : Buna! Buna, ce faci? Bine, la scoala, tu? La fel, pa. Pa.

Dragut nu? Apoi, primul lucru ne-au amenintat ca ne scad nota la purtare daca nu purtam cravata. Si au zis asta de inca 25 de ori, apoi au venit si directoarele (noi avem doua, ce sa-i faci, femeile sunt mai afurisite – spre necazul nostru) sa ne spuna acelasi lucru. Si a mai trecut si o doctorita sa ma certe ca am bretonul lung si ca am oja pe unghii ( si era un crem asa deschis ca aproape nu se vedea) dar nu sa luat si de faptul ca sunt lungi. Mai e una care mereu se ia de ele, dar face o fata ofticata de fiecare data cand ranjesc si ii spun ca diriga ma lasa.

Apoi ne-a spus ca avem profa la mate si ne-am dat palme ca vine de la liceu si vrea sa ne dea test maine…

Ne-a dat un orar la care ne-am holbat jumatate de ora neintelegand ce tirani pot sa ne bage noua doua ore de mate, chimie, fizica si o ora de romana si una de franceza in aceeasi zi. God, please help us!!!!

Si apoi incepe diriginta sa ne vorbeasca de teme … si vorbea asa de senina si vesela, fara sa se uite la fetele noastre schimonosite de durere mentala timpurie.

Am semnat o hartiuta, ne-am jucat cu un balon (era sa fac infarct cand l-a spar unu’), ne-am certat cine sa semneze primii. Ne-am razboi cine sa fie de serviciu prima data. S-au batut pe lapte si corn – eu si inca vreo 6-7 am stat deoparte si am privit harababura si am strigat la ei printre rasete ca sunt niste nemancati. Ne-am aratat revoltati ca Rodica functioneaza, Rodica fiind camera de filmat din coltul clasei care pare ca se uita fix la mine si anul trecut m-a spionat scriind la romana in ora de istorie – ironic profa de romana se uita pe ea dar Doamne ajuta nu m-a remarcat ca erau altii care se bateau pe niste carti. Ne-a intrebat profa ce carti avem si ce nu si majoritatea uitaseram si s-a enervat diriga, ne-a lasat 10 minute in care am fost fortata sa ascult niste manele pe care, aparent, jumatate de clasa le adora.

M-am certat cu colegu’ din fata sa-mi dea si mie sa-i vad telefonu’. Am apelat in final la o alta colega ca avea aceleasi jocuri. Am tabarat toti pe o punga de cipsuri care nu mai stim a cui a fost.  Am discutat care pe care ajuta la teste, au fost vreo 3 care nu au vrut sa se supuna poruncii lui Dumnezeu: da si altuia din putinul tau :)). Nu de alta dar la teste toti avem putin, strangem tot ce avem vreo 6-7 si iesim cu note acceptabile cand n-am invatat.

Apoi s-a intors diriginta cu o agenda gigantica din care ne-a spus ce carti avem, apoi ne-a zis ca ne trimite acasa daca venim cu pantaloni citez „de pemparsi” (nu stiu cum se scrie, da toata lumea intelege) – din aia cu tur, accesorii „de intuneric – din alea in culori fosforescente(aluzie la clama din paru’ meu, cred) si camasi „de cartier” – bine doamna diriginta, aveti impresia ca astia care stau prin cartier poarta camasi?, ma rog in traducere cu zorzonele, floricele, aveam o fata care venea cu semnul ala cu cap de mort si doua oase al piratilor, in special cu paietute (am oftat descumpanita, imi luasem o camasa super draguta, cu paiete) .

Apoi ne-a prins o ploaie la intoarcere si am alergat pana acasa – eu cu manecutele mele scurte si colega mea de banca (si de bloc) cu un sacou negru cu un rever din ala imens, mai ca ziceai ca e maica-mea, doar ca mama nu e cu un cap mai mare ca mine. (ma trag dintr-o familie cu pitice care rar depasesc 1,65 – eu speram sa mostenesc vreo ruda indepartata dar n-am eu asa noroc, doar daca nu ma inalt miraculos anul asta)

Acasa m-am pus pe etichetat si aranjat caiete si coperte si  geanta. In viata mea n-am fost asa de constiincioasa, mi le-am aranjat frumos, toate la locul lor. O sa va arat eu ce tin in geanta, m-am bosumflat ca nu-mi incape jurnalul – de, are si geanta o limita si umarul meu la fel – dar pana la urma am zis ca las’ ca-i mai bine decat sa bage toti curiosii nasu-n el…

Tumblr_lj6kd0p9pc1qf71w4o1_500_large

Apoi mi-am facut oraru’, n-am avut chef sa scriu pe hartiute sau sa fac inimioare si floricele pe acolo si mi-am scris repede pe un orar din alea pe care le cumperi cu un leu si banii se duc la nu stiu ce cauza caritabila. Noi le cumparam mai cu de-a sila ca daca nu ne tine profa de religie discursul ei lung despre bunatate, in clasa a cincea il invatasem pe de rost de cate ori mi-l spusese doar mie, ca l-a toti ni l-a zis de vreo 15 ori la fiecare. L-am lipit in dulap ca tata are o manie cu lipitu’ pe pereti si mi-am propus sa repet la fizica si chimie, ceea ce se presupune ca fac acum.

Ok, fetelor, la voi cum a decurs totul? Sunt eu singura cu peripetii, sau toti aveti o clasa din asta? Liceenelor, la voi cum a fost?

10 gânduri despre “Ultimul an in purgatoriu!!!! Ok, nu e chiar atat de rau.

  1. Hei,hei,hei!Eu fac parte din categoria boboacelor de puericultori(mda,stiu,suna ca dracu’ da’ n-ai ce-i face,pana si directorul s-a incurcat :)) ).Mai,diriga noatra nu-i asa nazista,sincer,a zis ca in prima saptamana nu ne preda,si a zis ca vrea numai sa fim imbracati decent,dar fara camasi in carouri,sau in culori stridente (si eu care vroiam sa vin in neon imbracata :)) Glumesc)Well,noi(eu,”Serena”,”Chuck” si „Dan”)am ras ca tampitii de lemurul pe care l-am adus la scoala(bebelusul meu,care seamana cu Jullien din Madagascar)pentru ca e mascota noatsra de plus :))) Deci,hmm…a fost cool inafara de faptul ca profa de mate ne va dezplielita si ne va manca pe rand :))

  2. Lemur? Serios? Oh, ce n-as da eu sa ne lase sa ne imbracam cum vrem noi…dar pe noi ne tortureaza in continuare. Ce clasa esti? Si noi tot la mate clantanim din dinti.
    Diriga saraca nu e ea nazista, da nici nu tine cu democratia…scorpiile sunt directoarele ca ele ne impun totu’

  3. wow!!! da mama chiar ai avut o zi pe cinste… la mine… a fost ca naiba asa… pe sleau pentru ca noi am avut deschiderea sambata si azi am inceput direct scoala… 5 ore mari si late pline de fizica ,informatica, romana, bio, si logica… dar in fine, in orice caz mai bine decat maine , 7-chimie, mate, fizica, romana, tic si inca cateva… in fine, eu sunt in clasa a 9 , o clasa ca naiba dupa parerea mea da pana acum…. cine intereseaya ce zic eu????? in fine, deci eu personal numi vine sa cred ca TU esti doar in a 8!!! pentru ca la cum scrii as fi zis ca esti in a 12 … si referitor la inaltimea ta… sti ce se yice, bturuga mica rastoarna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!carul mare!!!!! deci, in orice cay, succes maine si asteptam capitolul urmartooor!!!!!!

  4. Haha eu tebuie sa port camasa…cine dracu poarta camasa? firar ia de treaba ca port o saptamana si dupa o arunc dracului. Ce sa zic, inafara ca era sa fac pe mine pe drum de la atatea emotii, a fost mai bine decat ma asteptam – si sincer ma asteptam la multe. Sper doar sa nu fie doar o dulcegarie de prima zi, ca mai apoi sa cada iadul peste mine. Well, nu imi ramane decat sa astept :)))
    Fi atenta ce zici cu titlul asta, ”ultimul an in purgatoriu”, ca s-ar putea tu sa scapi de dracu’, dar fi atenta sa nu dai de maica’sa :))))))))

  5. Eu am uniforma:)))DA imi place la nebunie;x;xAi sa vezi ca e ft fain in cl a 8a.Acum ca esti mai mare,ti se permit mai mlte:>Noi,una nu prea mai faceam ore:))))iar acum la liceu o s fie si mai fain;x

Deci...ce parere ai?

