Recenzie – Vise de sucub Richelle Mead

Buna din nou!!! Stiu ca asteptati capitolele la 3 ficuri (Mama masii ca nu reusesc sa scriu la O flacara in noapte), sa ca n-aveti chef de flecareala mea ca maine incepe scoala si bla bla bla, dar am venit la voi cu urmatorul volum din Georgina Kincaid si sa ma laud cu noile achizitii: primele 7 volume din Vampirii din Morganville, despre care am citit o recenzie super-buna si abia astept sa ma apuc de ea, dar deocamdata ma cert cu Georgina si inima ei.

Volumul „Vise de sucub” de Richelle Meadeste al treilea volum din seria de 6 carti Georgina Kincaid.

Sinopsis:

Senzualitatea debordanta este marea ei arma

Georgina Kincaid, sucubul responsabil cu zona Seattle, e bantuita de vise stranii, vise din care dimineata se trezeste secatuita de energie, desi se pune din nou pe picioare cu o multime de aventuri de-o noapte.

Hotarata sa afle ce se petrece, isi uneste fortele cu cele ale ingerilor si demonilor din tainica lume supranaturala a orasului Seattle pentru a afla adevarul.

Cea mai originala, cred, dintre carti!

Mi-a placut foarte mult misterul permanent si pericolul pe care Georgina il are de infruntat de fiecare data cand inchide ochii.

Toti am vrea ca cineva sa ne dea vise frumoase, sa fie exact ce ne dorim, dar cred ca m-am razgandit in urma cartii asteia. Georgina are parte de niste astfel de vise, intruchipeaza dorinta ei ascunsa: sa aiba un copil si totusi visele ei minunate, sunt de fapt un cosmar real. Dimineata urmatoare se trezeste secatuita de energie, avand doar atat cat sa poata sa-si mentina forma.

Pe deasupra in oras apare un nou sucub care trebuie sa-i fie invatacel si nu se descurca deloc. Astfel ca pozitia Georginei poate fi serios afectata, in plus are pe cap un dracusor care-i face viata si mai grea si incearca sa-i distruga relatia, oricum foarte complicata, cu Seth. Dracusorul acela este chiar cel care i-a cumparat sufletul si care pare sa aiba un motiv serios sa-i distruga putina fericire de care are parte. In plus un grup de ingeri apare in oras si Georgina se trezeste in pozitia de a-l caza pe prietenul lor, aparent om.

Problema ei cu vise este pusa pe seama stresului si a relatiei dificile pe care o are de catre ceilalti nemuritori si intre timp isi fac loc alte probleme, de pilda faptul ca noul ei coleg de apartament si unul din ingeri sunt indragostiti, lucru interzis in „rai” (stupida logica, nu-i asa? se presupune ca dragostea e cel mai pur sentiment…) si motivul pentru care tot grupul asta angelic este aici este chiar motivul pentru care ei ii e teama sa mai doarma noaptea. Bineinteles, pana se leaga lucrurile dureaza ceva si pe parcurs Georgina il intalneste pe acest expert intr-ale nemuritorilor pe nume Dante.

Ei, sunt neutra din punctul asta de vedere. Nu m-a deranjat prezenta lui in text, in aceasta carte. Pur si simplu un personaj (cel putin pana la ultimul capitol), unul acceptabil, cu sufletul negru, dar si cateva raze subtiri de lumina pe acolo. Imi place ca aduce comentariile alea sarcastice, ironice si rautacioase care-mi plac atat de mult si o mai provoaca si pe Georgina ca parca totul e prea…trist sau dimpotriva dulce. Nu mai e rautate pe acolo.

In cartea asta si in cea de a patra a inceput sa-mi placa mai mult Carter. Aflam ca, ironic, un inger poate da foc unui brad de Craciun. Carter a facut-o. In plus ingerii fumeaza si au un simt al modei groaznic, dar asta stim deja din celelalte volume.  In plus, oricat de buni si saritori sunt ei, are Carter o ironie in el, de toata frumusetea!

Stiti faza cu Team-urile? Ei, a inceput cam asa „Sunt team Roman. Nu, sunt team Seth. Nu, ma intorc la Roman. La naiba o sa ajung team Carter!”. Dar pana la urma i-am ramas fidela lui Roman si am impresia ca iar o sa raman cu buza umflata dar speranta moare ultima!

Oricum, revenind la subiect ca Roman nu apare in cartea asta, nu va spun ce-i bantuie visele Georginei, in asta sta originalitatea si misterul, dar fanii Seth vor fi dezamagiti…de el. Timidul si retrasul Seth, o inseala. Bineinteles, si eu am fost dezamagita ca eram in faza de „team Seth”, dar mi-a trecut in cartea a patra. In plus Maddie, pe care o s-o considerati si voi inofensiva si draguta, o sa vi se para o scorpie nemernica dupa – trece cu timpul, nu va faceti griji.

Acum, ca o concluzie, Dante mi-a placut – relativ, Seth m-a dezamagit – dar asta nu ii scade cu nimic punctajul cartii pentru ca povestea e poveste si merita nota pe care i-o voi da, Carter mi-a placut – ca de obicei, ingerii – sa zicem ca sunt neutra si din punctul asta de vedere, a fost frumos dar trist insa a fost si un inger care nu mi-a placut, Twany, noul sucub, a fost pentru mine ceva gen claunul povestii si in acelasi timp m-a enervat cumplit in anumite momente. Cam asta cu personajele, nu vorbesc de dracusor ca ala clar m-a deranjat. Dar oricate defecte ar putea sa aiba cei enumerati mai sus, povestea a fost perfecta!  Trista, palpitanta si plina de noutate, mi-a placut foarte mult!

Citat:

„- Ba nu împart nimic, am spus indignată.
– Deci chiar te deranjează, a spus Peter râzând. Abia aștept să înceapă să zboare fulgii.
– Soarta ei e în mâinile tale, a spus Cody.
– Ar trebui să-i spui să te strige “don’șoara Georgina, a adăugat Hugh, trăgându-și un accent sudist. Sau cel puțin conița”.”

– Un vampir obsedat de Crăciun. N-am auzit în viata mea un lucru mai ciudat.
– Nu e mai ciudat decât un înger care dă foc la un brad de Crăciun, a subliniat Cody.”
“- Cine e Dante? Ai sunat în iad cu taxă inversă?
– Ăștia nu acceptă costul unui asemenea apel.”
Nota 5/5
5
Theo Rya

5 gânduri despre “Recenzie – Vise de sucub Richelle Mead

1. wow!!! deci ti-am citit recenzia, si chiar o sa o citesc, dar acum, vreau sa te intreb… cum ai reusit sa obtii vampirii din morganville?!?! sunt cumva in format electronic ca sa mi le trimiti si mie?!?!?! de-ai avea idee cat de mult imi place seria asta… si nu am reusit sa citesc decat primele 3 volume si sunt pur si simplu incredibile!!!