Noi subiecte, un nou fic sau 30 Days writing about books? AJUTOR!

Eu am cam ratat faza cu Book Lovers Challange si mi-a fost destul de ciuda, as fi vrut s-o fac si eu. Dar pana ce mi-am dat eu seama de cat de frumos ar fi n-am mai vazut rostul daca ceilalti erau deja pe terminate. Asa ca am renuntat si azi au terminat fetele de pe Altfel de carti provocarile si au „construit” una noua intitulata 30 Days writing about books si nu stiu ce sa zic, sa ma apuc de asta, sau sa incep un fic nou? Mi-a mai trecut prin cap sa fac si genul ala de postari „despre nimic” sa zic asa, in care sa postez ba despre pesonaje, ba despre noi carti aparute, poate si de alte lucruri inafara de carti… Chiar nu ma hotarasc!!

Voi ce ziceti? As fi vrut sa termin mai intai O flacara in noapte ca sa ma apuc de alt fic, pentru ca am neglijat rau de tot Again&Again si n-ar trebui – moralitatea din mine iese la iveala – sa ma apuc de altul, chit ca-mi tot zburda idei prin minte. De oneshoot-uri nu ma apuc in niciun caz pentru ca nu ma pricep, nu pot sa fac sa se intample totul intr-un singur capitol. Ma tenteaza subiectele din 30 Days writing about books, dar in acelasi timp mi se pare mai usor si mai comod sa scriu eu despre ce subiecte mi-e mai la indemana. Si totusi ar fi antrenant sa am „teme” de scris, macar daca incepe scoala sa existe niste teme care sa-mi si placa. Daca am o zi cu inspiratie mai multa si cu chef din ala de scris „serios” ma apuc de ficul nou, dar nu vreau sa las deoparte celelalte doua optiuni deci trebuie sa aleg din astea doua neaparat, si nu ma hotarasc, help!

Theo Rya

5 gânduri despre “Noi subiecte, un nou fic sau 30 Days writing about books? AJUTOR!

  1. Daca ai idei, cel mai bine e sa le dai curs, nu neaparat sa faci acum un fic, dar sa le notezi undeva, Nu se stie niciodata cand vei reveni asupra lor. E interesant sa dezbati anumite subiecte, mai ales daca sunt create de tine.Pe mine sincer ma atrag chestiile astea🙂
    Cat despre blc, adevarat si eu trebuie sa o termin, dar nu uita ca si eu trebuie sa o dau mai departe ^_^
    Cred ca e bine sa faci ceea ce simti, la urma urmei tu va trebui sa faci ceea ce ti-ai propus.Noi doar citim si ne dam cu parerea🙂

    • Da, le notez, numai eu stiu cate foi din alea micute am pe aici cu idei pentru recenzii, pentru ficuri si pentru articole dar nu prea ma ocup de ele si ma gandeam ca ar fi o ocazie buna. Totusi, daca si tu esti cu BLC pe terminate, cred ca prefer sa astept provocarea ta, cred ca ar fi mai aproape de subiectele care mi-ar placea mie. Pe mine ma convinsesera primele doua provocari din 30 Days writing about books, mi s-ar fi parut ceva dragut…depinde acum. Daca termini, nefiind familiarizata cu regulile BLC nu stiu, trebuie sa faci si tu tot 30, sa ma rog, o serie de provocari, sau vei face una singura?

      • nu stiu exact cate voi face, dar voi anunta asta maine cand voi posta restul, sunt foarte in urma🙂 daca vreo poti face si aia, chiar pare draguta, dar eu am obosita deja cu asta ^_^
        acum sper sa iti placa cea pe care am lansat-o eu, e diferita si necesita mult curaj🙂

Deci...ce parere ai?

