Capitol 7 – O flacara in noapte

Iata si capitolul 7 din O flacara in noapte, cred ca mi-a iesit ceva mai bine decat ultimele doua, sper sa va placa si voua!

8 gânduri despre “Capitol 7 – O flacara in noapte

  1. pare a fi interesanta cartea..hmm inca nu am auzit de ea dar ma tenteaza sa o citesc:D…apropo de astept si in lumea mea (poate niste sugestii ,sfaturi despre blog)o zi placuta!

  2. Bună, sunt Angel Hope (Ella) administratoarea blogului The Gift Of Passion, pe care îl găsiţi aici: http://ellaangelofhope.blogspot.ro/ . Am descoperit ficurile / poveştile taa de curând şi mi-a atras atenţia. Te felicit pentru treaba făcută aici şi vreau să te ajut cu promovarea ficurilor tale/ poveştilor tale, desigur dacă eşti de acord cu asta. Dacă vrei să-ţi promovez ficurile / poveştile pe blog te rog să-mi trimiţi un E-mail la id_angelhope@yahoo.com cu următoarele informaţii: numele / nickname-ul tău, titlul poveştii / ficului, rezumat / prezentare şi link-ul ficului / poveştii tale.
    Îţi doresc mult succes în continuare şi cât mai multe vizualizări.

Deci...ce parere ai?

