Eric, pentru Issaissabella

Ei bine vi l-am adus si pe Eric la sectiunea Personaje, dedicat Issaissabellei, care imi lauda fiecare povestioara si le urmareste de cand am inceput sa scriu si pana acum. Sper ca o sa-ti placa de Eric, e special pentru tine, pentru ca m-ai urmarit de cand habar nu aveam sa scriu, dar aveam impresia ca pot s-o fac, pana acum cand cred ca am ajuns sa scriu si eu decent! Merci!

Theo

2 gânduri despre “Eric, pentru Issaissabella

  1. merci theo, pentru cuvintele frumoase… asta chiar inseaman ceva, si, te rog sa ma ierit ca nu am putut sa citesc pana acum-am fost plecat, si acum, ma duc la capitole-sunt curioasa cei pregatesti lui marisol…. desi, de la tine ar trebui sa ma astept la orice-si, s-ar putea ca comentariile sa le vezi maine sau in seara atsa-telefonul nu ma lasa sa -mi las parerile intotdeauna…. in fine, iti multumesc si sa ayi un rest de vacanta frumos!!!!

Deci...ce parere ai?

