Schimbare

Am mare nevoie de niste sfaturi! Stiu ca deja am schimbat de multe ori, prea multe ori, poate, aspectul blogului, dar desi imi place formatul acestei teme destul de mult, nu-mi convine prima pagina, unde nu apare toata postarea si nici faptul ca se vad marginile imaginii de fundal. Ce-mi sugerati sa caut? Cum ati vrea voi sa arate blogul? Accept orice sugestie pe care mi-o dati, inafara schimbarii imaginii din antet, se potriveste cu noua poveste si am s-o pastrez ceva timp. In rest, orice parere e bine-venita! Va rog mult, tare vreau sa fie ceva frumos si nu reusesc sa gasesc tema potrivita, imagini de fundal (as fi foarte recunoscatoare, daca stiti site-uri cu template-uri din alea de blog cu cod HTML sa mi le spuneti si mie, sau daca gasiti vreo imagine care sa va placa, accept cu recunostinta propuneri, atata timp cat se incadreaza in tema blogulu – ceva mai elegant, ceva ce sa se potriveasca lui Marisol, daca va ghidati mai usor dupa criteriul asta), multumesc din tot sufletul, eu voi continua sa caut si nu existati sa-mi spuneti parerile voastre!

Theo

Deci...ce parere ai?

