Leapsa de la Lexy!

Am primit leapsa de la Lexy ! De fapt sunt doua…Merci!!!

1 Desene animate?

Nu m-am mai uitat de ceva timp da’ imi placea de Daphne din Scooby Doo

2 PC sau TV?

PC ca fara el jumatate din ce fac zilnic dispare6.

3 Fustita sau pantaloni?

Fustita ca e mai feminina!

4 Spune un lucru neobisnuit la tine.

Toti pantofii mei, exceptie: adidasi, au toc inalt. Nu merg niciodata fara tocuri!

5 Ce moment din zi iti place cel mai mult?

Seara, noaptea.

6 Daca ar trebui sa aleg intre prietenie si iubire as alege…. Iubirea pentru ca un prieten adevarat nu m-ar condamna pentru asta si daca ar face-o, nu mi-a fost prieten niciodata. Iar iubirea este, dupa parerea mea, cea mai pretioasa dintre toate virtutile si bogatiile pamantului.

7 La nunta as purta o rochie de culoare…

Pentru nunta as vrea o rochie alba, pentru ca-mi place semnificatia rochiei in cadrul ceremoniei, mereu m-am gandit ca ar trebui sa ma casatoresc pe la 24 de ani.

8 Imi plac baietii/fetele

Baietii, clar. Adam si Eva erau fata si baiat, nu fata si fata. Dumnezeu a avut un motiv pentru asta.

9 Cel mai mult o iubesc pe…

Urasc intrebarea asta. Imi aduc aminte cand eram mica si ma intrebau ai mei pe cine iubesc mai mult si eu ziceam ca pe amandoi la fel, cum sa aleg? Cel mai mult ii iubesc pe parintii mei. Si gata.

10 Am… ( numar) prieteni adevarati.

Pfiu, proasta intrebare, pentru mine. Am dat peste niste „prieteni” in clasa…cred ca maxim doi, care oricum nu-s din clasa. Inca n-am avut parte de prietena aia cea mai buna cu care imparti totul si porti bratari ale prieteniei, imparti toate secretele si tot restul si mi-e tare ciuda. Poate apare la liceu.

11 Daca ar trebui sa aleg intre fericirea mea sau a doua persoane as alege…

Cred ca as alege fericirea mea. Stiu ca sunt cam egoista, dar pana la urma, daca eu nu sunt fericita, altii de ce sa fie in fata mea fericiti? Ca sa ma faca sa ma simt si mai rau?

12 Daca cel pe care il iubesc ar place pe altcineva as…lupta. Daca fac ceva bine atunci acel lucru e sa ajung la ce-mi doresc. Iar la baieti am o experienta care sa ma ajute.

13 Ce nu as putea face niciodata…

Sa omor un animal, mai ales pui. Sunte de parere ca animalele pot sa ne fie mai buni prieteni decat oamenii.

14 Cartea mea preferata este…

Uff grea intrebare…am citit-o cand aveam 11 ani si mi-a placut foarte mult. aia a fost cam prima carte intreaga pecare am citit-o: Mandire si prejudecata

A DOUA

Intrebari:

a .Ce culoare au ochii tai.
Pai sunt un verde spre caprui, dar ceva mai sters, uneori bate si spre albastru.

b.Spune 5 lucruri pe care le faci in timpul liber.
Pai: citesc, scriu, desenez, ascult muzica, ma uit la filme/anime-uri. Asta cand n-am chef sa ies.

c. La mare sau la munte?
Mare. Iubesc apa,  plaja, soarele, piscina, magazinele alea de pe faleza din mamaia…

d. Culoarea preferata.
Albastru electric. Cred ca ma reprezinta, pentru ca toata lumea zice ca albastru e o culoare linistitoare, dar de albastru electric mai poti spune asta?

e. Iti place de cineva?
Imi place de fiecare baiat dragut de pe strada, dar asa pe cineva pe termen lung…nop.

f. Spune-mi un banc vreau sa zâmbesc

Imi plac astea cu soacra.

Intr-o zi soacra se hotaraste sa-si testeze cei 3 gineri.asa ca,se arunca intr-o fantana…primul ginere o vede si se duce repede si o salveaza…a doua zi acesta gaseste in fata casei o dacie cu un biletel pe el ce scria ..cu drag,mama soacra…
dupa o vreme se arunca iar soacra in fantana si o vede cel de-al doilea ginere si o salveaza…si c-a drept rasplata gaseste un trabant in fata casei cu acelasi biletel…
hotarata sa faca si ultima proba se arunca iar in fantana asteptand sa fie salvata de al 3 lea ginere…acesta in schimb se gandeste..-daca primului ia dat o dacie…al 2-lea un trabant,inseamna ca mie o sami dea o bicicleta…ia mai bine las-o naibii sa moara…
A douua zi de dimineata se trezeste cel de-al treilea ginere cu un ferrari ultimul model la poarta ,care avea un biletel pe el ce scria…cu drag,tata socru…
g Care ar fi lucrur pentru care ai renunta la twilight si la scris?
La twilight cred c-as renunta daca mi s-ar oferi doua lucruri: toate cartile pe care le vrea vreo data sa fie gratis, iar cele ce n-au aparut in romania sa fie traduse si toate sezoanele care inca nu au aparut din Jurnalele Vampirilor sa apara de ziua mea.
:)) La scris nu renunt indiferent cemi s-ar oferi.

h.Ai renunta la o prietenie pentru o iubere de cateva luni?
Depinde, da daca mi-a cerut prietenul respectiv sa renunt la iubire, ceea ce inseamna ca nu-i un adevarat prieten  si nu daca asta mi-ar cere cel pe care se presupune ca-l iubesc, inseamna ca nu ma iubeste destul de mult.

i.Iti place Doza De Haz?

Mdah, oarecum

j.Est fan R. Pattinson si K. Stew. ?

Nu chiar, nu-mi place de ea deloc si Rob nu e chiar preferatul meu, dupa parerea mea, cartile ii descrie mult mai diferit decat cum joaca ei.

k.Un loc unde ti-ai dori sa mergi pentru toata viata?

Vegas!!! sau macar Los Angeles

Intrebari(2):

1. Spune repede un numar…

10

2. R Pattison sau K.Stew ?
Rob

3. Adevar direct sau adevar subtil?

Subtil

4. Sa te barfeasca sau sa-ti spuna in fata ?
In fata.Nu suport barfa.

5. Ai barfit pe cineva ?

Da, daca se comportase urat cu mine.

6. Tie frica de cineva ?

Cineva? Nu. Ceva? Da, foc.

7. Primul baiat/ fata care iti vine in minte…

Vecina-mea, ca tipa pe afara.

8. Carti de dragoste sau politiste ?

Grea alegere…politiste ca alea pline doar de romantism prea au multe dulcegarii siropoase in ele.

9. Ce te-ar impinge sa te sinucizi ?

Nu stiu, nu vreau sa ma sinucid deci nu cred ca as face-o. Poate iubirea? Deocamdata cel mai mult ma chinuie momentele in care dezamagesc pe cineva.

Dau leapsa lui:

http://vampirepassion.wordpress.com/

http://al3xandraloveswriting.wordpress.com/

http://gandurilezburatoare.wordpress.com/

http://allexisbloggggg.blogspot.ro/

http://bonaculipici.wordpress.com/

TheoRyaMarya

Un gând despre “Leapsa de la Lexy!

  1. Pingback: Leapsa #6 « al3xandraloveswriting

Deci...ce parere ai?

