Epilog Prin Paranormal by TheoRyaMarya

Iata epilogul de la Prin Paranormal, sa stiti, toate schitele sunt facute de mine. Multumesc ca ati fost alaturi de Nessie si Bella si ficul asta in cateva zile implineste un an si ma bucur ca am putut scrie 33 de capitole si un epilog in 12 luni.

____________________________________________________

Alice POV

Oh, Doamne! Cand am facut nunta Bellei, credeam ca o sa mor de nervi…iar acum cred ca Renesmee a mostenit si altceva de la mama ei inafara de vraji. Si anume nehotararea. A alesc cel putin 12 rochii despre care a spus ca sunt perfecte. Si in final a zis ca le vrea pe toate. Vanzatoarea se luminase la fata cand a auzit dar apo explodeaza Bella, enervata ca dureaza asa mult deci incepe sa se certe cu Nessie ca nu poate avea 12 rochii de mireasa si sustine ca ea nu a facut asa cand a s-a maritat. Nu, cu ea colindasem vreo 20 de magazine.

In final s-au hotarat ca fac rochia pe comanda. Deci cand au inceput sa se uite la criterii…Nessie le voia pe toate. Cu multa forta de convingere din partea mea si a lui Rose si multe eforturi de a o tine pe Bella de-o parte, am reusit sa o facem sa isi aleaga o singura rochie. Iar schita arata cam asa:

Iar apoi ne-am chinuit, degeaba, sa o convingem ca rochiile noastre, a mea de domnisoara de onoare si a lui Rose si a Bellei. Bella inca nu era multumita de titlul de soacra iar Nessie folosea asta ca razbunare pentru toate datile in care i-a intrerupt saruturile cu Jacob. Si apoi s-a decis sa-mi dea mie lectii de moda. MIE! Dintre toate persoanele, MIE! A zis ca rochia de domnisoara de onoare trebuie sa fie o rochie mai copilaroasa, iar eu am contrazis-o ca trebuie sa fie eleganta. Iar ea mi-a zis ca e nunta ei si ca ea decide ce o sa port si cat de potrivit e pentru mine.  Iar eu i-am zis ca m-am nascut pentru moda si ca stiu mai bine cum ar trebui sa ma imbrac. Si ea a sustinut ca fiind nunta ei, la care am acceptat sa fiu domnisoara de onoare, trebuie sa ascult de ea si de ideile ei. Si ca e un privilegiu pana si faptul ca ma lasa sa imi spun parerea, caci putea sa aleaga ea de una singura. Si atunci probabil ca toata nunta ar fi fost numai inimioare. Probabil si rochia de mireasa ar fi fost asa.

In final m-am ales cu o rochie destul de draguta, cam copilaroasa pentru gustul meu, dar mai bine decat ma asteptam. as fi vrut totusi ceva mai elegant dar rochia bleo avea umerii cazuti si topul era un bleo foarte deschis, cu exceptia unei mici parti, un plus de eleganta (slava Domnului ca exista) care era mai inchisa. In talie avea o panglica lata de un albastru intens si intr-o parte o funda mare din matase de aceeasi culoare era atasata si atarna pana la genunchi. Fusta era un pic mai inchisa la culoare decat topul, fiind acoperita cu un voalcare depasea cu 10 cm fusta.

Si inca sunt de parere ca pe Bella ar fi trebuit s-o imbrace in albastru si pe mine in mov, dar ea a zis ca vrea ca florile sa fie tot albastre si decoratiunile la fel, iar eu nu se poate sa nu ma asortez. Bellei, adresandu-i-se cu „Mama, in calitate de soacra…” si atragandu-si un pufnit enervat din partea sa si chicote de la Rose (eu eram prea imbufnata sa schitez vreun gest), i-a spus ca trebuie neaparat sa aiba o rochie lunga, desi aceasta sustinea ca ar imbatrani-o si ca vrea un ca a mea. M-am oferit pe data sa facem schimb  si Bella s-a aratat entuziasta, dar in schimb Nessie ne-a aratat cea mai infricosatoare privire a ei si a spus ca daca facem asta nu mai vine la nunta. Eu m-am retras dar Bellei ii sclipeau ochii la posibilitatea anularii nuntii. Si ca sa faca totul si mai rau i-a ales una mov! Mov e culoarea mea preferata! In fata, topul avea inchizatoare tip corset, care eram sigura ca o va enerva foarte tare pe Bella, iar rochia pica in cute, ca o cascada si avea o crapatura eleganta la piciorul drept.

Iar pentru Rose…si mai multi nervi. Ea a reusit sa o convinga sa nu-i ia o rochie scurta!!!! Si eu nu! Fata asta e incredibila. Initial voia sa-i ia o rochia turquoise care abia ajungea la jumatatea coapsei cu fusta usor bufanta si cu un top foarte stramt, dar a convins-o sa-i ia o rochie rosie, cu o crapatura cat toate zilele care ar face orice baiat sa saliveze, care il va face pe Emmett sa maraie la orice barbat pe o raza de 100 de km daca se va uita spre ea. Si cand am rugat-o pe Rose sa negocieze si pentru rochia mea, a zis ca nu, ca era vremea ca cineva sa decida in locul meu cu ce sa se imbrace si ca e razbunare pentru toti anii in care a trebuit sa se lase imbracata de mine. Familia asta ma uraste. Rochia ei avea topul de un rosu intens si cobora intr-un degradeu fin pana la un roz pal, aproape alb.

Si apoi pantofii…Ei bine acolo am mai petrecut vreo doua ore incercand sa o convingem ca, fiind mireasa, nu poate veni cu platforme…si n-am avut succes. Macar eram sigure ca nu-l depaseste pe Jacob, tipul ala e cat usa iar Nessie avea cel mult 1,70 m.

Dupa toate astea ne-am intors acasa ca Bella sa spuna „Poate totusi zice „Nu”….”. I-am aruncat o privire taioasa. Dupa toata alergatura asta, atat i-ar trebui!

_________________________________________________________

Deci asta e epilogul, le las pe Renesmee si pe Bella aici, iar eu merg mai departe si scriu alte ficuri. Pentru cine vrea, am inceput „O flacara in intuneric” e o poveste 100% originala, nu vampiri, nu varcolaci, nu Bella, nu Edward, dar un personaj nou, o creatura diferita. La polul opus al acestui fic care a ajuns la sfarsit. Personaje mai introvertite, mai misterioase si o poveste mai dramatica. O sa-mi fie greu sa renunt la momentele haioase, dar povestea o sa fie mai inchegata decat a fost Prin Paranormal. Multumesc ca ati citit-o si ca mi-ati urmarit blogul.

Love you guys,

TheoRyaMarya

Deci...ce parere ai?

