Sorry!!!

Deci, imi pare super-rau ca n-am scris, dar nu stiu ce naibas-a intamplat cu net-ul vreo 5 zile si nu puteam sa deschid nici Mozilla nici Internet Explorer (in ciuda faptului ca mergea foaaaaarte greu de obicei, voiam sa scriu, dar nici el n-a mers) si acum m-am trezit cu un Mozilla nou, diferit si nu-mi gasesc pe nicaieri bookmark-urile si toate link-urile au disparut, iar in history nu mai stiu cum sa intru, deci trebuie sa stau sa caut mai intai cele mai sus mentionate si dupa ma apuc de scris si incerc sa postez cat mai repede, la ambele fic-uri.

Si sa va anunt, nu mai e decat 1 sau poate desi cam greu 2 capitole si epilogul la Prin Paranormal, ca deja mi se pare prea incarcat si oricum cam ravasit, deci o sa-l termin si dupa ma apuc de un fic nou, nu stiu daca fanfic sau o poveste noua. Mi-am umplut capul cu o gramada de carti si acum nu stiu ce sa fac, ce ziceti de un fic Academia Vampirilor? Sau un altul Jurnalele Vampirilor? Sau sa-l fac tot Twilight? Sau sa fie o poveste de sine statatoare?

Sau mai astept pana termin de citit si True Blood si ma apuc de un fic despre ei? Nu mai stiu ce sa fac, dar parca in clin spre un fic 100% nou, nu un fanfic si oricum n-as mai scrie Twilight, ca deja am 2 si Sala nr 4 Again&Again, dar la jurnalele vampirilor nu prea am idei…iar Academia vampirilor a citit cineva? Daca nu, v-o recomand dar mai intai, sunteti de acord sa scriu ceva total nou?

TheoRyaMarya

2 gânduri despre “Sorry!!!

  1. sincera sa fiu… nu stiu, adica eu deabia acum mam apucat sa citesc academia vampirilor, imi place la nebunie twilight iar de jurnalele vampirilor nici nu ma gandesc sa ma ating!!!! deci, cred ca mi-ar placea un fic nou, ar fi interesant, dar, daca vrei sa-l faci cu supranatural, as prefera vrajitoarele de data asta, daca vrei sa fie unul 100% natural, iar daca vrei cu vampiri, miar place unul cu twilight-dar, sa nu aud ca facu unul cu vampiri 100% natural ca te mananc….

    • Ma gandeam la ceva…absolut nou! Nici vampiri nici varcolaci nici vrajitoare, ceva mai rar intalnit…mi-a venit ideea acum cateva minute si cred ca ma apuc de rezumat! :-* o sa-l scriu in pagina principala si-mi spuneti daca continui sau nu
      Pupici!

Deci...ce parere ai?

