Capitol nou Prin Paranormal

Hey! Am publicat mai devreme capitolul 31 din Prin Paranormal dar sper sa-l pot publica maine si pe 32, dar nu promit nimic!

https://justmejustforever.wordpress.com/im-issabella-and-im-the-best/31-nebunie-nervi-si-200-de-kilograme/

Iata link-ul, nu prea ma pricep la drama deci sper ca e mai bine, nu am vrut sa ma chinui sa fac ceva si sa nu iasa cum trebuie!

Cine citeste Again&Again, o sa postez ori in seara asta ori maine capitolul nou, stiu ca a trecut mult timp, dar am acolo ceva ce trebuie sa pregatesc mai bine, fic-ul asta nu e la fel de usor de scris ca si Prin Paranormal, e ceva mai serios, iar pana imi adopt eu temperamentul serios…

Si imi pare rau dragilor, dar din Prin Paranormal, raman doar 10-11 capitole, caci nu vreau sa-l „umplu” prea mult. O sa incep un nou fic, inca nu l-am numit, dar ma bantuie ideile, de data asta nu va fi un fanfic ci o creatie de sine statatoare, cu personaje proprii, dar e posibil sa mai incep si un alt fanfic, dupa ce ajung la 3-4 capitole cu acesta! Agai&Again va avea mai multe capitole, cred, decat Prin Paranormal.

Va rog frumos sa comentati sa-mi spuneti si mie daca macar scriu bine si va place, daca nu, ce sa schimb!

Love you guys!

P.S. Cred ca ar trebui sa ma semnez cu nik-ul complet, nu?

TheoRyaMarya                                                                                                                                                                                                                                                           (fara legaturi cu cuvantul „teorie”)

Image

Deci...ce parere ai?

