Sfarsit de an scolar!!!! Yooppy!!! Vacanta!

Ei bine stiu ca nu am mai postat, aveam intentia de a posta azi dar fiind ultimele zile am tot iesit cu prietenii prin oras si veneam seara acasa si din cand in cand mai faceam si cate o tema data de vreun profesor afurisit care nu intelege ca sunt ultimele zile ale noastre ca si clasa a 7-a B si ca tre’ sa le petrecem impreuna.

Deci oficial sunt clasa a opta si am si o vara incarcata caci daca tot am 24 din 24 liber vreau sa fac tot ce vreau, sa ies, sa cumpar, sa scriu, sa citesc, sa desenez dar si sa invat pentru anul care vine care se anunta destul de greu.

Deci incepand de luni o sa anunt date fixe pe durata verii in care voi post tinand cont de „calendarul de vacanta” caci am sie eu vreo 2 saptamani departe de laptop…spre nenorocirea mea. Prima zi de postare va fi chiar Luni, 25 iunie 2012 si probabil Vineri, 29 iunie 2012. Pe perioada 30.06.2012-8.07.2012 nu sunt in tara. Poate voi posta mai des decat anunt dar voi scrie in pagina Acasa de fiecare data cand postez ceva ca sa stiti.

Astazi se schimba oficial numele „I’m Issabella and I’m the best” in PRIN PARANORMAL!!! Sarbatorim si noi cumva sfarsitul scolii! Si mai sunt doar 9-10 capitole din el…

Imagine

Imagine

Imagine

Guys, I love you all!

Si ca sa fie amuzant, ce medie ati luat, cei de la gimnaziu si liceu? Eu am terminat 9,88!!!

Theo

Image

2 gânduri despre “Sfarsit de an scolar!!!! Yooppy!!! Vacanta!

  1. deci, doar 9-10 capitole???? cu ce le vei mai complica viata culleni-lor, in special a lui renesme???? sti, indiferent de cum va decurge actiunea, consider ficul tau unul din cele mai originale din cele citite-si,c chiar daca probabil il vei vrea pe jacob, eu chir imi doresc un vrajitor dragut, care sa fie cu nessy, nu jake… dar, in fine, astept next-ul (si daca cumva reusesti sa.. nu stiu, sa fie implicati intr-un fel de profetie… ar fi si mai bine), deci asta e parerea mea, sper ca nu te-ai suparat…

Deci...ce parere ai?

