Am revenit!

Bun am postat 29 din I’m Issabella and i’m the Best, clar mai lung si mai rapid decat cel din urma. Dar sa stiti ca numele ficului se schimba in „Prin Paranormal”. Va fi oficial in ultima zi de scoala, pe 22 Iunie, ca sa sarbatorim inceputul vacantei!

Tine-ti minte asta ca nu o sa mai gasiti ficul daca nu stiti numele.

Iata adresa la care gasiti capitolul 29:

https://justmejustforever.wordpress.com/im-issabella-and-im-the-best/29-despre-profesori/

Despre Again&Again o sa postez in curand si acolo…am o mica bomba pentru el. Pentru cei ce au citit I’m Issabella and I’m the Best, recomand Again&Again, nu pentru ca nu am cititori sau ceva de genul ci pentru ca mi se pare ca am scris mai bine in Again&Again decat in primul meu fic si ma gandesc ca poate va place mai mult.

Si despre Sala nr 4 Again&Again, n-am facut precizarea asta la timp…sunt un fel de oneshoot-uri, ca si cum Again&Again este un film si eu producatorul, pentru cine le citeste, o idee pe care n-am putut sa o integrez in fic-uri.

Comentarii, va rog!

Love you guys!

Theo

Image

Deci...ce parere ai?

