Am inviat!!!

Ok, ok, stiu ca nu am mai scris de…de la Craciun, dar eu aveam impresia ca nu a trecut asa mult! Adica am fost asa aglomerata ca abia mai mancam si aveam impresia ca zilele erau prea scurte pentru tot ce trebua sa fac si am prins cateva momente libere saptamana asta (culme, inainte de teza am putin de lucru:)) ) si cand sa intru pe blog, imi apare in fata scris mare „Craciun fericit!”. Va dati seama ce fata am facut atunci…ceva de genul,” WTF, Craciunul nu a fost acum 5 luni?! „. Trecand peste socul de a avea un blog in urma cu 5 luni de zile, am vazut 2 comentarii noi, ceea ce era ciudat pentru faptul ca nu prea aveam comentarii cand scriam…dar am cand nu scriu?!

In fine la cerere ma hotarasc ca blogul trebuie sa invie, aleg o tema noua, fundal nou, pagini noi si totusi pastrez primul antet pe care l-am avut (pot spune si cel mai bun). Si azi…intru din nou si ma izbeste acelasi „Craciun fericit!”. Nervoasa incep sa caut pe net subiecte pentru postari dar rabdarea mea incredibil de…scurta, nu ma ajuta si ma trezesc blestemand de zor incapacitatea internetului de a da rezultate exacte.

Si acum, cand se presupune ca repet pentru olimpiada de engleza, eu stau si scriu despre asta. Doar in apararea mea, nu am stat degeaba pana acum! Am mai scris trei fic-uri, nu fanficu-ri dar nu le voi posta deocamdata pentru ca nu sunt gata si nici nu sunt foarte multumita de unele parti deci astept sa-mi mai vina inspiratie sa le repar.

Deci eu ma apuc de urmatorul capitol la Again&Again si mai continui la 29 la I’m Issabella and I’m the best si va spun de pe-acum cred ca o sa-i schimb numele, deci sa stiti, ala a fost un nume dat pe moment si va amenint de pe acum ca ma supar daca nu primesc comentarii. :))

Love you guys!

Theo

Image

Deci...ce parere ai?

